آیا دستگاه لیزر خانگی موثر است؟

آیا دستگاه لیزر خانگی موثر است؟

آیا دستگاه لیزر خانگی موثر است؟ دستگاه های لیزر خانگی یکی از راه های حذف موهای زائد به صورت دائمی و همیشگی می باشد.
امروزه حذف دائمی موهای زائد یکی از پر چالش ترین معضلات بانوان و حتی آقایان است که اکثرا بعد از امتحان تمامی راه های حذف موهای زائد مانند استفاده از تیغ اصلاح، کرم موبر، پودر های موبر، بند انداختن و حتی اپیلاسیون به درمان دائمی با دستگاه های لیزر روی آورده اند.
دستگاه های لیزر خانگی با از بین بردن و نابود کردن ریشه مو موجب از بین رفتن و جلوگیری از رویش مجدد مو طی استفاده به صورت چند جلسه متوالی می شوند.
معمولا در همان اوایل لیزر یعنی از جلسه دوم به بعد می توان به وضوح تاثیر فوق العاده آن را احساس کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

جالب است که بدانید دستگاه پاکسازی صورت با ایجاد قدرت مکش بالا، کثیفی های پوست که با صابون رفع نشده و در لایه های زیرین پوست پنهان شده را بیرون می کشد.

تلفن های تماس جهت خرید
خانم محمدی : 7262 972 0912
خانم رحیمی : 2100 675 0919

نابودی و حذف دائمی ریشه مو در افراد مختلف متفاوت است مثلا برای فردی سه جلسه لیزر می تواند تاثیر گذار باشد اما در مقابل فردی که ریشه موی قوی تری دارد نیازمند شش جلسه لیزر درمانی می باشد.
تضاد بین رنگ پوست و مو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای لیزر باشد هرچه پوست روشن تر و مو ضخیم تر و پر رنگ تر باشد تاثیر لیزر سریع تر خود را نشان می دهد.
موهای کرکی و نازک مناسب جهت لیزر درمانی نیستند و نمی توان به نتیجه مطلوب رسید.

همچنین عواملی مانند بارداری که موجب بهم ریختن هورمون ها می شود می تواند دلیل خوبی برای رشد مجدد مو در قسمت هایی که قبل از بارداری توسط لیزر درمانی کاملا پاکسازی شده است باشد.
قبل از شروع جلسات لیزر درمانی حتما آزمایش هورمون داده و مطمئن شوید که مشکلات هورمونی ندارید زیرا مشکلات هورمونی می تواند موجب رویش مجدد مو در نقاط لیزر شده شود.
افرادی که توسط سولاریوم یا آفتاب گرفتگی پوست خود را برنزه و تیره کرده اند به دلیل خشکی و حساس شدن پوست احتمال آسیب پذیری سطح پوست در مقابل لیزر بسیار بالا می رود.

هنگام استفاده از دستگاه لیزر خانگی نباید قسمت هایی مانند : گوش ها، روی ابرو ها، قسمت نوک پستان و ناحیه اطراف آن، روی تاتو و خال کوبی، قسمت حساس و آسیب پذیر آلت تناسلی و روی پوست کودکان را لیزر کرد زیرا موجب سوختگی و مشکلاتی از این قبیل می شود.

آیا تا به حال در مورد دستگاه مزوتراپی مو اطلاعاتی داشته اید و یا در مورد آن مطالعه کرده اید؟ اگر اطلاعاتی در مورد آن نمی دانید می توانید با مطالعه لینک زیر اطلاعات خود را بالا ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما