دستگاه آبرسان پوست مدل M7

دستگاه آبرسان پوست مدل M7

دستگاه آبرسان پوست مدل M7 یکی از محصولات با کیفیت مناسب برای استفاده افراد به خصوص در آب و هوای خشک است که این دستگاه یکی از محصولات با کیفیت مناسب برای آبرسانی طبیعی می باشد؛ مناسب بودن با انواع پوست یکی از ویژگی های مهم این محصول است. نحوه کارکرد آن نیز به شکلی است که ذرات نانو را منتشر خواهد کرد و دارای اندازه کوچک و قابل حمل است.

دستگاه آبرسان پوست مدل M7

نحوه عملکرد دستگاه قابل حمل آبرسان

این محصول وظیفه هیدراته کردن پوست را به خوبی انجام خواهد داد؛ تنها لازمه استفاده از این محصول آب است که باید با پر کردن آن و روشن کردن آب یونیزه تولید کرده و از قسمت مخصوصی که روی آن تعبیه شده است به بیرون اسپری خواهد شد؛ ابعاد آب یونیزه اسپری شده بسیار کوچک بوده که موجب می شود درصد آب رسانی به پوست 2 تا 4 برابر بیشتر شود، که امکان جذب و نفوذ آب را به لایه های دوم پوست نیز ممکن می کند.

تلفن های تماس جهت خرید
خانم محمدی : 7262 972 0912
خانم رحیمی : 2100 675 0919

بررسی اجمالی دستگاه آب رسان پوست

آب یونیزه شده اسپری شده از این آب رسان از نوع قلیایی بوده که دارای خواص مفیدی برای پوست می باشد و از جمله این خاصیت ها می توان به داشتن هیدروژن مولکولی به عنوان پر قدرت ترین آنتی اکسیدان اشاره نمود که موجب می شود سلول های آسیب دیده، پیر یا مرده پوست ترمیم شوند که نتیجه این عمل ایجاد جوانی و شادابی برای پوست شماست. داشتن حالت نانو اسپری، آب رسانی پر قدرت، و بدون ضرر بودن آب رسان مدل M7 آن را به یکی خرید مناسب برای هر شخصی تبدیل نموده است.

ویژگی های دستگاه آب رسان قابل حمل M7

مدل : M7
خاصیت ضد آب : دارد
دارای امکان استفاده به صورت مرطوب و خشک
دارای امکن شستن
منبع انرژی : باطری از نوع قابل شارژ
عدم دارا بودن پایه شارژ
تعداد سری همراه : یک عدد
اقلام همراه : کابل شارژ

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما