دستگاه لیزر خانگی و فواید آن

دستگاه لیزر خانگی و فواید آن :

دستگاه لیزر خانگی و فواید آن،با استفاده از دستگاه لیزر خانگی فقط ظرف چند دقیقه در منزل برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.
اخیرا یکی از بزرگترین معضل بانوان و حتی آقایان از بین بردن موهای زائد صورت و بدن می باشد
که به شدت به دنبال راه حلی دائمی و همیشگی برای از بین بردن این معضل هستند.
استفاده از انواع کرم های موبر، دستگاه های موکن برقی، اسپری ها، تیغ اصلاح ، بند انداختن و حتی اپیلاسیون از راه های موقتی و چند روزه برای از بین بردن موهای زائد می باشد که همراه با درد زیاد بوده و حتی گاها بدن به این گونه مواد شیمیایی حساسیت نشان می دهد که همین موجب ایجاد انواع زخم ها و سوختگی های پوستی می شود.
امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و علم پزشکی دستگاه های لیزر بسیاری وارد بازار شده و در اختیار استفاده کنندگان قرار می گیرد.

دستگاه لیزر خانگی و فواید آن

دستگاه های لیزر به چند دسته تقسیم می شوند:

دستگاه های لیزر به دو بخش کلینیکی و خانگی تقسیم می شوند.

_ دستگاه های لیزر کلینیکی:

بسیار بزرگ تر و حجیم تر از دستگاه های خانگی می باشد و فرد مراجعه کننده باید هر چند مدت یک بار به این مراکز جهت انجام لیزر مراجعه کرده که همراه با هزینه های زیاد و صرف وقت می باشد اما دستگاه های لیزر خانگی بسیار پر کاربرد تر بوده و می توان با خرید آن به راحتی در منزل فقط با یک آموزش بسیار ساده لیزر درمانی کرد و به راحتی موهای زائد خود را برای همیشه از بین برد.

 

_ دستگاه های لیزر خانگی:

ابزاری برای پرتاب نور به صورت پرتو های موازی با طول موج نامشخص می باشند، این دستگاه ها از یک نوع ماده فعال کننده نور تشکیل شده اند که درون یک محفظه قرار دارند که این ماده موجب تقویت نور به وسیله یک منبع انرژی می شود.
دستگاه های لیزر خانگی به مراتب بسیار کم خطر تر از دستگاه های لیزر کلینیکی می باشند و هر فردی می تواند به راحتی و به تنهایی تمامی نقاط بدن خود را لیزر کند.
نکات قابل توجه دستگاه لیزر خانگی:
بعضی از انواع دستگاه های لیزر مخصوص نقاط مشخصی از بدن می باشد مثلا یک دستگاه فقط قادر به لیزر موهای زائد صورت می باشد و در مقابل یک دستگاه دیگر فقط مخصوص لیزر ناحیه تناسلی، زیر بغل و دست و پا می باشد و گاهی یک دستگاه مخصوص تمامی نقاط بدن است و هیچ محدودیتی ندارد.
اگر در دفترچه راهنمای دستگاه خریداری شده تعیین شده بود که از این دستگاه به هیچ عنوان برای قسمتی بخصوص از بدن استفاده نشود حتما این تذکر را جدی بگیرید چون احتمال دارد که پرتو های لیزر در این دستگاه مناسب آن قسمت از بدن نباشد و باعث ایجاد مشکلات پوستی در این ناحیه شود پس توصیه های داخل دفترچه راهنمای دستگاه لیزر را حتما با دقت خوانده و به آن عمل فرمائید.

دستگاه لیزر خانگی و فواید آن

آیا دستگاه لیزر عوارض دارد؟

دستگاه های لیزر مانند تمامی دستگاه های برقی دارای عوارض مخصوص به خود مانند : سوختگی سطح پوست، سوزش، کم کاری رنگ دانه ها، پرکاری رنگ دانه ها، تغییر رنگ در پوست، ایجاد تورم در اطراف فولیکول مو و ایجاد لکه های سفید در سطح پوست می باشند.

مقاله دستگاه لیزر خانگی و فواید آن برای آشنایی مخاطبین مرکز زیبایی پوست آراد بانو منتشر شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما